آماده باش ایران .....

آماده باش ایران برای آخرین تاریخ سازی در آسیا؛ در آخرین مسابقه سال 93
سه ست تا کامل شدن ویترین افتخارات آسیایی وتنها مدال جامانده آسیایی


فینال رقابت های والیبال بازیهای آسیایی در حالی امروز جمعه از ساعت 14 آغاز می شود که چهار پیش هم در گوانجو تیم های ایران و ژاپن دو تیم راه یافته به فینال بازیهای آسیایی 2010 بودند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، درست چهار سال پیش در چنین روزی در حالی که تیم ایران به عنوان اولین بخت قهرمانی رشته والیبال در بازیهای آسیایی 2010 گوانجو به حساب می آمد، این ژاپنی ها بودند که با پیروزی سه بر صفر در عین نا باوری مدال طلای این رقابت ها را از آن خود کردند.
امروز مردان والیبال ایران در حالی آخرین مسابقه خود را برای تیم ملی در سال 93 برگزار می کنند که حدود 42 روز پیش برای شرکت در رقابت های قهرمانی جهان عازم لهستان شدند و در آن مسابقات خوش درخشیدند و بر اساس اعلام کمیته مسابقات قهرمانی جهان به عنوان خسته ترین تیم به لحاظ بیشترین مدت زمان مسابقه معرفی شدند و با کسب مقام ششم جهان برای نخستین بار در تاریخ والیبال به کار خود در این رقابت ها پایان دادند. پس از آن مردان والیبال کشورمان مستقیما راهی اینچئون کره جنوبی شدند تا آخرین ماموریت ملی خود را برای کسب مدال طلا؛ تنها مدال جامانده آسیایی خود انجام دهند و آخرین مسابقه سال 93 را به بهترین وجه ممکن به پایان رسانند.
تیم ملی کشورمان در این رقابت ها با وجود خستگی روحی و جسمی زیاد، در این رقابت ها هم با کسب هفت پیروزی قاطع پی در پی برابر هنگ کنگ، هند، مالدیو،قطر، کره جنوبی، کویت و چین و واگذار کردن تنها یک ست  به کره جنوبی میزبان؛ با اقتدار کامل به فینال رقابت های والیبال بازهای آسیایی راه پیدا کرد. ژاپن هم با پیروزی برابر حریفان خود از جمله چین و کره جنوبی خود را به عنوان دیگر فینالیست این رقابت ها معرفی کرد تا دو تیم فینالیست بازیهای آسیایی گوانجو مجددا یکدیگر را در فینال بازیهای آسیایی اینچون ببینند و مردان والیبال کشورمان این فرصت را پیدا کنند انتقام شکست ناباورانه فینال 2010 را در فینال 2014 از ژاپنی ها بگیرند و به اولین مدال طلای بازیهای آسیایی خود در تاریخ والبیال دست پیدا کنند و پس از ثبت مقام چهارم لیگ جهانی و ششم قهرمانی جهان در تاریخ، آخرین مقام تاریخی خود را در اینچئون بدست آورند.
این دیدار از ساعت 14 امروز جمعه به وقت  تهران آغاز می شود و اسلوبودان کواچ سرمربی تیم ملی کشورمان در حالی شاگردان خود را برای این دیدار به میدان روانه می کند که امیر غفور را به علت آسیب دیدگی از ناحیه شانه در اختیار نخواهد داشت و تنها در صورت مجبور شدن از وی در این دیدار بازی خواهد گرفت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 11 / 7 / 1393 ا 12:27 نويسنده : نیوشا ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.